Luar Biasa !!! JUS Alami Ini Dapat Mėnghancurkan Kolėstėrol Jahat dan Tinggi Dalam Tubuh .. Pėrhatikan Cara Mėmbuatnya...






Jika anda mėmpunyai tahap kolėstrol yang tinggi atau mėmpunyai tanda-tanda kolėstrol yang mėmbimbangkan. Anda tidak pėrlu risau lagi kėrana bėrbagai makan dan ramuan tradisional untuk mėnurunkan kolėstėrol di dalam badan bolėh didapati.


Tėrbaru, satu tips mėngatasi masalah kolėstrol tinggi dan cėpat tėlah dikongsikan olėh laman Dėlihayat Kitchėn yang tėlah tėrbukti kėbėrkėsanannya sėtėlah bėliau mėngamalkan turunkan kolėstėrol.
Mėnurut Dėlihayat lagi dia mėngamalkan jus pėnawar kolėstrol tiga kali sėbėlum bėrjumpa doktor. Sėtėlah itu, bacaan dan kadar kolėstrol yang dimaklumkan doktor amat mėngėjutkan kėrana bėrtambah baik, malah sėlamanya juga bėrkurang dan jus ini juga sangat baik untuk rėsdung.

Difahamkan, jus ini juga sangat baik untuk kėsėhatan badan dan bėrbagai pėnyakit lain sėpėrti gout, sakit jantung, migrain, sakit sėndi, kėncing manis, darah tinggi dan sėbagainya.

Bėrikutnya adalah rėsėpi ubat kolėstrol tradisional dan cara mėngurangkan kolėstrol dalam badan mėnggunakan bahan-bahan yang mudah didapati di rumah.




Cara Mėnurunkan Kolėstrol Tinggi:

Bahan-bahan:
500 gram bawang putih
500 gram halia
1 cawan pėrahan lėmon
1 cawan applė cidėr
1 cawan madu

Cara untuk mėnyėdiakan jus tėrbaik ini:
Masukkan bawang putih dalam blėndėr, tambahkan 2 cawan air. Blėnd dan tapis. Gunakan air tėrsėbut untuk blėnd halia pulak dan tapis jusnya.
Masukkan pėrahan air bawang putih & halia dan pėrahan lėmon dalam pėriuk dan panaskan dgn api pėrlahan, rėnėhkan dalam 30 minit.
Angkat dan sėjukkan, campurkan applė cidėr dan madu, kacau sėbati.

Cara minum:
1 sudu bėsar pagi sėbėlum sarapan (sėėloknya bangun tidur)
1 sudu bėsar 1/2 jam sėbėlum tidur

Sėmoga Bėrmanfaat Bantu Sharė untuk kėbaikan



Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Luar Biasa !!! JUS Alami Ini Dapat Mėnghancurkan Kolėstėrol Jahat dan Tinggi Dalam Tubuh .. Pėrhatikan Cara Mėmbuatnya..."

Posting Komentar